Лазня на дровах «Ведмежий берліг» №53

Київський район
вул. Дачна, 9
Приймаємо Visa / MasterCard

«Ведмежий барліг» у Київському районі Одеси - це місце, де час завмирає, поступаючись місцем теплу і затишку староруської лазні. З кожним подихом, просоченим ароматом нагрітої липи, стомлене тіло оживає, набуваючи сили та енергії. Містка парна, де може поміститися до 6 гостей, дає змогу насолоджуватися парінням у дружньому або сімейному колі, спілкуючись і ділячись враженнями.

Після парної на відвідувачів чекає кришталево чистий басейн, вода в якому наче зцілює від усіх негараздів, і кабінки для душу, де можна освіжитися під бадьорим потоком води. На охочих випити чашечку трав'яного або чорного чаю тут же подають ароматні напої, доповнені солодощами.

У кімнаті відпочинку гостям пропонуються м'які дивани, де можна просто розслабитися або подивитися телевізор. У ресторані «Ведмежої барлоги» готують страви української та домашньої кухні, а для тих, хто віддає перевагу легким закускам, є можливість привезти їх із собою. При цьому гостей обслуговує професійний банщик, який допоможе розкрити всі секрети справжньої руської пари.

Вид парної: руська баня

Місткість:
6 чол.

Аква зона: басейн, душ, відро-водоспад

Територія: пляж

Паркування: приватна з відеоспостереженням

Послуги: адміністратор, готель, вода питна, кімната відпочинку, посуд, банщик

Банні аксесуари: віники, простирадла, шапки, тапки, рушники, халат

Розваги: wifi, cупутникове тб, шахмати, шашки, карти

Їжа: українська кухня, домашня кухня, можна приносити з собою

Напої: чай чорний, чай зелений, трав'яний чай, кава

Оцінка

Сносно 3.8
Інтер'єр
Чистота
Обслуговування
Ціна / якість
Зручності
На підставі 20 відгуків
  • Час роботи:
  • ПН: з 09:00 до 00:00
  • ВТ: з 09:00 до 00:00
  • СР: з 09:00 до 00:00
  • ЧТ: з 09:00 до 00:00
  • ПТ: з 09:00 до 00:00
  • СБ: з 09:00 до 00:00
  • НД: з 09:00 до 00:00

Відгуки (20)

Ми ходили в їхню лазню 09.01, і вона була жахливо брудною. Жінка на ресепшені здавалася п'яною. Рівно через тиждень, 16.01, вона зателефонувала мені о 22:20 і запитала, чому нас там немає, хоча ми не планували повертатися через наш попередній поганий досвід. Вона все ще звучала п'яною. Я рекомендую власникам бути більш уважними під час найму персоналу і поліпшити обслуговування. Ми зазвичай ходимо в лазню щовівторка і шукали нове місце для регулярного відвідування. Але наш досвід тут був настільки поганим, що ми, наші друзі і всі, хто нас запитає, будуть тільки негативно відгукуватися про цю лазню в готелі "Бриз". Це дуже розчаровує.


Oleg Zavaloka
16 січня 2024 у 22:55

Відповідь

1. У рецензії багато орфографічних і граматичних помилок - схоже, ви були п'яні.
2. Як ви визначаєте, чи п'яна людина? Чи думали ви про те, що жінка, про яку ви говорите, стара і перенесла інсульт? Вона здавалася п'яною, коли ви зустріли її 9-го числа? Ви поширюєте неправдиву інформацію, ви це розумієте?
3. жінка за стійкою реєстрації стара і перенесла інсульт, просто щоб прояснити для тих, хто не знав.
4 Хочу нагадати вам минулий відгук про вашу компанію - у сауні завжди холодно для тих, хто приходить випити.
5. Власники прочитали ваш відгук і не хочуть, щоб ви або ваша група поверталися. Вам слід знайти інше місце, де можна випити.


Адміністратор об'єкту
16 січня 2024 у 23:48

Це чудовий невеликий готель, розташований лише за 10 хвилин ходьби від безпечного пляжу 13 фонтанів, що охороняється. Поруч є продуктовий магазин, а громадський транспорт ходить недалеко. Вартість проживання тут, безумовно, варта того. Номери чисті, у них є кондиціонер, холодильник, сейф і фен. Люди, які тут працюють, дуже доброзичливі та чуйні. Ми обов'язково повернемося.


Татьяна Желтухина
8 вересня 2023 у 14:41

Відповідь

Дякуємо за відгук, приїжджайте!


Адміністратор об'єкту
25 вересня 2023 у 08:54

Усім привіт. Я подорожував Карпатами і вирішив зупинитися в Одесі на один день. У цьому готелі я зупинився абсолютно випадково. Я залишив монетку в квітці перед тим, як піти на пляж, і дивно, що того ж вечора я повернувся в цей готель. Вони прийняли мене так, немов я був членом сім'ї. У підсумку я повертався в готель "Бриз" кілька разів, мені здавалося, що я не можу піти. Вночі я викурив у номері кілька паличок "Глошки", а вранці отримав за це попередження. Але все обійшлося, бо палички не залишили жодного запаху. Я познайомився з господинею готелю, вона виявилася дуже милою. Я пригостив її своєю смачною кавою, і їй сподобалося. Загалом, я думаю, що готель чудовий, і персонал теж. В однієї зі співробітниць є невеликі проблеми з мовленням, але деякі злі люди знущаються з неї, самі не знаючи чому. Таке враження, що вони п'яні на ресепшені.


Евгений Л
8 вересня 2023 у 03:00

Відповідь

Дійсно чудовий і правдивий відгук! Будь ласка, повертайтеся, вам завжди раді!!!


Адміністратор об'єкту
7 вересня 2023 у 19:03

Я збиралася написати короткий відгук про бронювання. Але подумала, що тим, хто хоче чудово провести час в Одесі, можливо, знадобиться більш докладний відгук про це місце.

Ми зробили помилку, не перевіривши відгуки перед бронюванням номера. Раніше були попередження про недостатню "ввічливість" персоналу. Таке відчуття, що у менеджера готелю є особливий талант псувати настрій клієнтам, якому вони, можливо, навчилися в СРСР. Вони зустрічають вас поглядом, який говорить: "Що вам потрібно? Чому ви тут?"

З приводу оплати. Спочатку вони дійсно хотіли готівку.


Natalia Natalia
20 травня 2023 у 19:51

Відповідь

Отримавши відповідь на сайті бронювання, ви вирішили написати й тут. Це схоже на дії вічно незадоволеного клієнта. Ви і такі ж, як ви, часто судите за загальним рейтингом за багато років, а також за букінгом. Тут, у Google, ви можете бачити, що рейтинг хороший. Ви також помітите, що в будь-якому місці на кожні 8-9 нормальних людей припадає 1-2 важких. Це зазвичай визначає загальний рейтинг.

Тепер давайте поговоримо про те, що гість не згадав у своєму відгуку. Ви не сказали, що приїхали о 8 ранку, хоча знали, що заселення відбувається після 12, коли номер уже готовий. Ви не сказали нам про цей ранній заїзд і з порога кричали про те, що "клієнт завжди правий" і що інші готелі дозволяють заселятися раніше!


Адміністратор об'єкту
20 травня 2023 у 20:28

Гарний готель, приємні працівники, приголомшливі номери!


Nichita Popov
13 лютого 2022 у 10:55

Відповідь

Дякуємо за відгук!


Адміністратор об'єкту
16 лютого 2022 у 17:38

1. Вам потрібно заповнювати форму з безліччю непотрібних даних щоразу, коли ви реєструєтеся, навіть за умови короткого перебування.
2. У номері є кондиціонер, але взимку він не працює. Опалення відбувається від радіатора, але все одно дуже холодно.
3. Персонал розмовляє з вами так, ніби робить вам велику послугу.


Igor Onishchenko
9 лютого 2022 у 21:09

Відповідь

Дякую за ваш відгук. Люди, яким є що приховувати, зазвичай не люблять заповнювати анкети. Але в готелях за кордоном це звичайна справа і називається реєстрацією. Кондиціонер там стоїть для того, щоб охолоджувати кімнату влітку, і навіть якщо радіатор не ввімкнений, у кімнаті тримається температура близько 20-21 градуса. Адміністратори роблять свою роботу, і, згідно зі статистикою, неможливо догодити всім.


Адміністратор об'єкту
16 лютого 2022 у 17:38

Я зупинявся в цьому місці на 2 ночі. Це скоріше невеликий гостьовий будинок, а не готель. Єдине, що в ньому добре, - це чистота. Вони кажуть, що пропонують сніданок, але це не так багато. Номери дуже маленькі. Це нормально, якщо ви просто шукаєте місце, де можна переночувати. Але в Одесі є кращі місця за ту ж ціну, і вони ближче до центру міста. Просто попереджаю - не очікуйте багато чого від сніданків у маленьких готелях Одеси!


Владимир
31 січня 2022 у 12:14

Відповідь

Дякую за ваш відгук. Отже, коли ви почали шукати, ви знали, що не отримаєте вид на море за цю ціну. Вам надали варіант номера, і він виявився маленьким. Чому ви не згадали, що під час бронювання дивилися тільки на ціну, а не на щось іще? Незважаючи на те, що були готелі дешевші та ближчі, ви все одно вибрали наш. У чому різниця між гостьовим будинком і готелем? Також ви не згадали, що сніданок подається до 10 ранку, але вам подали його набагато пізніше.


Адміністратор об'єкту
31 січня 2022 у 12:28

Химерна сауна, в якій для нагрівання використовують дрова. Я часто відвідую її.


Nicolas Falko
25 січня 2022 у 10:09

Відповідь

Дякуємо за відгук!


Адміністратор об'єкту
31 січня 2022 у 12:28

Скажіть співробітнику ресепшн, що Радянського Союзу більше не існує і в наші дні є кращі способи поводження з клієнтами. Це стосується того, як вони розмовляють і взаємодіють із клієнтами.


Andrey Andrey
14 січня 2022 у 22:08

Відповідь

Спасибі за відгук. Усі хороші готелі, зокрема в Туреччині та Єгипті, вимагають реєстрації під час заїзду. Ми шкодуємо, що вам не подобається цей процес, але він необхідний для підтримання порядку.


Адміністратор об'єкту
10 січня 2022 у 10:05

Сьогодні з друзями відвідали баню. Це невеликий заклад, але дуже затишний. У ній є два душа і або відро, або басейн, залежно від того, чому ви віддаєте перевагу для охолодження. Чудово провели час. Дякую!


Адский Очень
10 січня 2022 у 20:41

Відповідь

Дякуємо, що висловили свої думки, ми дуже цінуємо це! Будь ласка, заходьте до нас знову!


Адміністратор об'єкту
11 січня 2022 у 08:38

Чудово! Враховуючи ціну, номер був ідеальним. У ньому було дуже зручне ліжко, телевізор, ванна кімната з душем, а також WiFi. У вартість також входив дуже смачний сніданок. Найбільшим плюсом для мене була жінка на ресепшені, яка також виявилася водієм. Вона дуже добра людина. Продовжуйте працювати в тому ж дусі!


Artem
6 січня 2022 у 01:16

Відповідь

Дякуємо за ваш відгук, нам дуже важлива ваша думка! Ми дуже раді, коли наші клієнти вдячні!


Адміністратор об'єкту
6 січня 2022 у 08:38

Ми вирушили на Дачну, 9 і скористалися їхньою дров'яною сауною. Це дуже приємне і затишне місце. Парна не дуже велика, але маленька й акуратна. Басейн у порядку, є два душа, і ще один душ у ванній кімнаті. Лаунж-зона досить велика, досить велика для шести осіб. Там можна випити чаю, а також випити що-небудь ще, залежно від того, що вам подобається. Ми залишили наш телефон у сауні, але нам повернули його наступного дня, тож велике спасибі персоналу за це. Це гарне співвідношення ціни та якості. Ми чудово провели час і чудово виспалися після цього. Думаю, вам варто туди сходити. Будьте здорові!


Виктория Козаченко
1 грудня 2021 у 09:49

Відповідь

Дякуємо за ваші коментарі, ми цінуємо ваші думки! Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!


Адміністратор об'єкту
3 грудня 2021 у 00:21

Місце начебто приємне, але в ньому завжди відчувається напруга. Ви не можете курити після опівночі. Ви б із задоволенням поспали до 10 ранку, але в цьому разі ви пропустите сніданок. Крім того, тут немає можливості усамітнитися, тому що всі один одного чують.


Viktor Markov
2 листопада 2021 у 22:18

Відповідь

Дякую за ваш відгук. Це не так уже й погано, але може бути трохи метушливо. Сніданок подається вранці, між 8 і 10 годинами. Якщо гість хоче поїсти о 13:00, це вважається обідом... Ті, хто прокидається пізно, можуть попросити зберегти їхній сніданок... Зазвичай ми пропонуємо таку можливість, але іноді її можна пропустити в метушні. Ми не можемо слідкувати за гостями протягом усієї ночі, оскільки наш персонал теж потребує відпочинку, тому може бути важко встежити за тими, хто палить о 5-й ранку... Куріння в готелі заборонено.


Адміністратор об'єкту
16 листопада 2021 у 10:39

Цей готель не такий вже й поганий, якщо ви знаєте, у що вплутуєтеся. Здебільшого він призначений для людей, яким просто потрібне місце для ночівлі. Навколо готелю не так багато місця, наприклад, велика парковка (є місце тільки для 5 машин). Але за ту ціну, яку ви платите, все інше в готелі дуже добре.


Павло
29 жовтня 2021 у 15:09

Відповідь

Дякуємо за ваш відгук, ми дуже цінуємо його! У принципі, будь-яке місце, де можна переночувати, де також є допомога і зручності, - це крок уперед і коштує більше.


Адміністратор об'єкту
29 жовтня 2021 у 15:36

Хороший і комфортабельний готель. У готелі є сауна для любителів. Дуже гостинний і доброзичливий персонал. Дякую!


Елена Кустовская
21 жовтня 2021 у 15:53

Відповідь

Ось чесний відгук. Дякую за чесний відгук!


Адміністратор об'єкту
20 травня 2023 у 20:31

Хороший готель! Нам дуже сподобалося! Персонал був дуже милим!


ckooby99 איג ור
4 жовтня 2021 у 17:11

Відповідь

Дякуємо за ваш коментар, нам дуже важлива ваша думка!


Адміністратор об'єкту
12 вересня 2021 у 14:10

Це недороге місце розташоване недалеко від моря, має гарне обслуговування і приємно оформлені номери. Раджу вам спробувати.


Vitalii Naсu
13 вересня 2021 у 12:29

Відповідь

Дякуємо за ваші коментарі, ми дуже цінуємо вашу думку! Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас знову!


Адміністратор об'єкту
13 вересня 2021 у 12:40

Номери в порядку, але обслуговування жахливе. Вони не дотримуються попередніх домовленостей. Співробітники стійки реєстрації зустрічають вас у нетверезому стані. Увечері доводиться 20 хвилин дзвонити в дзвіночок, щоб потрапити в готель... а коли вони нарешті відчиняють двері, то не виглядають щасливими бачити вас. Вони зовсім не гостинні.


Дмитрий Бербраер
6 вересня 2021 у 18:03

Відповідь

Будьте обережні під час поворотів. У цьому готелі немає п'яного персоналу. Деякі люди можуть не розуміти або робити вигляд, що не розуміють, але у деяких співробітників є проблеми зі здоров'ям, наприклад, вони відновлюються після інсульту. Зрештою, людині може знадобитися туалет. Персонал завжди поруч, але в разі потреби йому може знадобитися вийти. Це зрозуміло?


Адміністратор об'єкту
6 вересня 2021 у 18:21

Я бачив відгуки і був здивований! Я зупинявся в цьому готелі вже двічі, щоразу щонайменше на два тижні. Персонал завжди привітний, а в номері завжди чисто. Вони прибирають номер щодня і навіть замінюють туалетний папір. Постільна білизна та рушники білі, чисті та випрасувані. Ви отримуєте по два рушники! У номері є москітні сітки на вікнах, кондиціонер, холодильник, сейф, табуретки, журнальний столик, приліжкові тумбочки, шафа, телевізор і багато іншого. Усе у відмінному стані. Не розумію, чому люди говорять про це місце погано? Усе зроблено з турботою і пристрастю. Продовжуйте в тому ж дусі, і нехай у вас буде ще багато щасливих клієнтів. Ви заслуговуєте тільки найкращого. І, звичайно, спасибі за теплий прийом.


Svetlana Lapteva
13 серпня 2021 у 21:39

Відповідь

Дякую за приємні слова! Не можу дочекатися, коли побачу вас знову!


Адміністратор об'єкту
13 серпня 2021 у 13:05

Вони не дбають про безпеку ваших речей.


Кирилл Войтенко
6 серпня 2021 у 20:22

Відповідь

У деяких номерах є сейф, але не у всіх. Тільки в номерах Standard і Standard-Plus є сейф. Як і в банку, готель несе відповідальність тільки за ті речі, які офіційно вказані як залишені. Готель також стежить за тим, щоб у номери не потрапляли люди, яким не належить перебувати в них, і за речами, які офіційно вважаються залишеними окремо.


Адміністратор об'єкту
6 серпня 2021 у 22:13